MICQ(1) MICQ(1) NA´ ZOV mICQ−maly´ ,kompaktny´ textovy´ ICQklient SYNOPSA micq[-h][-c][-b<basedir>][-i<locale>][-v[level]][-l<logplace>][-u<UIN>][-p<passwd>][-s <status>][-C<commands>] POPIS mICQjetextovy´ ICQklientpodporuju´ cimnohofunkciı´ amonostpvodne´ hoklientaodMirabilis. mICQumoujemeniheslouı´ vatea,zakladanove´ u´ ty,aktualizovainforma´ cie,vyhada´ va,posiela SMS,nadva¨ zovapriamespojenia,posielapotvrdzuju´ cespra´ vy,prena´ asu´ bory,identifikovaklientoviny´ chuı´ vateov,posielaspra´ vyvUTF-8ko´ dovanı´ ,vykona´ vaaspu´ aprı´ kazyudalosamiat. OPTIONS −h|−−help Zobrazı´ kra´ tkypomocny´ textaskonı´ . −c|−−nocolor Zaka´ epouı´ vaniefarieb. −b|−−basedir<basedir> Urı´ basedirakohlavny´ adresa´ r,vyhradeny´ presu´ borymICQ,naprı´ kladsu´ bormicqrc. −i|−−i18n<locale> Pouijelokalizciulocalenamiestotej,ktora´ bolazvolena´ podasyste´ movy´ chpremenny´ ch. −v|−−verbose[level] Zapnehla´ seniaalebonastavı´ u´ rovehla´ senı´ nalevel. −l|−−logplacefile|dir Pouijefileakosu´ borprelogovanie,alebopouijedirakoadresa´ rprelogovaciesu´ bory podauı´ vateov. −u|−−uin<uin> Prihlsilenuinuvatea.Mesaopakova. −p|−−passwd<passwd> Prihlseniesheslompasswd-uprepna,alebomebypouitlenraz. −s|−−status<status> Prihlseniesostavomstatus,zadanmselnealeboinv,dnd,occ,na,away,ffc,or off[line]. −C|−−cmd<commands> VykonprkazymICQcmdspoprihlsennamiestozvyajnhoegprkazu. DETAILY mICQjevy´ borneportovateny´ abeı´ vOSLinux,DOS,OS/2,Win32,BeOS,AmigaOS,GNU HURDaakomkovekinommodernomunixovomsyste´ me.mICQversion0.4.10zaruenepracuje vOSLinux,AIX,HPUX,Tru64,AmigaOS,iastonevBeOSaalı´ chunixoch.Takeniektore´ porty salebomubysta´ levovy´ vojiakady´ ,ktochcepomcstestovanı´ m,jevı´ tany´ . HISTO´ RIA 16Aug1998 MatthewD.SmithuvoujemICQdosveta.Nasledujealı´ ch12releasesdo25Sept1998. 05Jan2001 MatthewD.Smithzomierapriautomobilovejnehode.Uı´ vateliapokraujtam,kde MatthewmICQzanechal,formuluju´ mICQpodBSDlicenciouaobnovuju´ vy´ vojmICQ. 10June2002 Verzia0.4.9jeuvonena´ podGPLlicenciou,jeukonena´ implementa´ cianovejverzie8protokoluICQRu¨ digeromKuhlmannom. mICQ 1 MICQ(1) MICQ(1) MAILING-LIST mICQmailinglistjemicq-list@micq.org.Informa´ ciety´ kaju´ cesaposielaniaaarchivovaniasu´ na http://www.micq.org/pipermail/micq-list/. DOWNLOAD ProstrednctvomHTTPzhttp://www.micq.org/download. Prezı´ skanienajnovejverziezCVSpouite: cvs−d:pserver:anonymous@micq.org:/var/lib/cvscomicq POZRITEETE micqrc(5),micq(7) SU´ BORY ˜ /.micqrc Povodny´ konfigurany´ su´ bormICQ−zastaraly´ . ˜ /.micq/ Defaultadresa´ rpresu´ borymICQ. BASE/micqrc Konfigurany´ su´ bormICQ. BASE/i18n/*.i18n Loka´ lneprekladymICQ. BASE/contacts/ Adresa´ rpremetadataokontaktoch. BASE/history/ Defaultadresa´ rprelogovaciesu´ bory. BASE/files/ Adresa´ rprepricha´ dzaju´ cesu´ bory. BASE/remote-control PvodnumiestnenieFIFOpouı´ vane´ hoprediakove´ ovla´ danie.Premenovan,abyzmiatlo luserov. BASE/scripting DefaultumiestnenieFIFOpouı´ vane´ hoprediakove´ ovla´ danie. PREFIX/share/micq/*.i18n Lokalizane´ su´ boryobsahuju´ ceprekladyvetky´ chtextovy´ chvy´ stupovmICQ. CHYBY Posielajtechybove´ hla´ seniaalebopripomienkyRu¨ digeroviKuhlmannovi<micq@ruediger-kuhlmann.de>(vneminealeboanglitine).Chybyapripomienkykslovenskejlokaliza´ cii posielajteJa´ noviStanı´ kovi<morb@genesys.sk>vsloveninealeboanglitine. AUTORI Tentomanua´ lbolpreloeny´ Ja´ nomStanı´ kom<morb@genesys.sk>zmanua´ lupı´ sane´ hoJamessom Morrisonnom<ja2morrison@student.math.uwaterloo.ca>zmini-manua´ lunapı´ sane´ hoJordimMallachom<jordi@sindominio.net>presyste´ mDebianGNU/Linux. mICQ 2